Rendszerszervező – támogató alkalmazások

2017.06.26. | Budapest

Bemutatkozás

Partnerünk Közép-Kelet-Európa vezető értéktáraként, több mint 20 év tapasztalattal, Ügyfeleik üzleti igényeit és lehetőségeit maximálisan támogató innovatív megoldásokat nyújtó vállalat, aki pénzügyi területen képviselteti magát, értve ez alatt szolgáltatásait és fókuszát, mint letétkezelést, befektetési jegyeket, treasury, piaci jelentéseket, értékpapírszámlákat és kibocsátói szolgáltatásokat.

Most hozzájuk keresünk

Rendszerszervező (Támogató alkalmazások)

munkatársat!

Pozíció leírás

Feladatok

• A felügyelete alatt álló rendszerek (elsősorban külső ügyfeleknek kiajánlott, adatszolgáltatást támogató frontend rendszerek és dokumentumkezelő rendszerek) feladat menedzsmentje − egyeztetett megoldási javaslat kidolgozása, a megoldás informatikai felügyelete;

• Javaslattétel a fejlesztési, módosítási és javítási feladatokra, ilyen feladatok megoldásának módjára, ütemezésére, a végrehajtás feltételeire;

• Együttműködés mind az Üzemeltetés, mind az üzleti terület dolgozóival a feladatok megoldásában;

• A folyamatosan változó üzleti és informatikai környezet figyelemmel kísérése, szakmai rendezvényeken, oktatásokon való részvétel;

• Részvétel a cég informatikájának működését támogató szabályzatok kidolgozásában, rendszeres karbantartásában.


Fejlesztési feladatok

• Az bevezetésre kerülő rendszerek koncepció szinten való kidolgozása, tervezése, specifikálása;

• Közreműködés az üzleti területeknél jelentkező feladatok fejlesztési igényként való megfogalmazásában;


• A felügyelete alatt álló rendszerek új verziójának és azok dokumentációinak véleményezése, nyilvántartása;

• Új rendszerek vagy új verziók bevezetésének megtervezése, megszervezése, bevezetés utáni kiemelt támogatása;

• Koordinációs feladatok ellátása: új rendszerek vagy új verziók átvétele, tesztelésének megvalósítása, a szervezés során harmonizáció biztosítása a társrendszerekkel;

• Együttműködés az adott rendszer szállítóinak képviselőivel;

• Aktív részvétel a „kiadások” előkészítésében, funkcionális és volumentesztek végrehajtásában, installálásában.

Elvárások

Elvárások

• Szakirányú felsőfokú képesítés.

• Középfokú angol – szakmai szövegértés, legalább társalgási szintű kommunikáció.

• 3 év rendszerszervezői/rendszerfelelősi, ezen belül pénzügyi (banki) szolgáltatás területen szerzett tapasztalat.

• Adatbázis-kezelő rendszerek (ORACLE és/vagy MS SQL) legalább alapfokú ismerete.

• Üzleti alkalmazásfejlesztési területen szerzett tapasztalat.


Előny

• Adattárház, reporting tapasztalat.

• Web szolgáltatások működésének ismerete.

• ARIS vagy egyéb folyamatmodellező eszköz ismerete.


Elvárt kompetenciák

• Képesség önálló munkavégzésre.

• Jó kommunikációs képesség és jó ügyfélkapcsolati készség.

• Konfliktuskezelés.

• Stressz tűrés.

• Kiváló szervezői képesség.

• Jó problémamegoldó képesség.

• Csapatmunkában való együttműködési készség, képesség.

• Nyitottság új (szakmai) ismeretek elsajátítására.

Amit nyújtunk

Amit a cég kínál:

• Szakmai fejlődési lehetőség

• Fiatal, dinamikus csapat

• Versenyképes fizetés

• Kellemes irodakörnyezet (belvárosban)

• Szakmai kihívások, jövőkép

Információ

Gergely Hacsi +3618839860

Keresd tanácsadónkat

Gergely Hacsi +3618839860

SwiconJobs