Adminisztrációs vezető

2018.06.24. | Budapest

Bemutatkozás

Megbízónk egy svájci tulajdonban álló multinacionális vállalat hazai disztribútora. Integrált cégcsoportként Európa egyik vezető vállalata, ezáltal a kontinens legtöbb országában igen erős helyi jelenlétet képvisel az egyedi és minőségi szaniter termékek gyártása és forgalmazása terén.


Budapesti irodájukba keressük most az új kollégát,

Adminisztrációs vezető

pozícióba.


Pozíció leírás

  • A cég adminisztrációs területeinek irányítása a felsorolt területeken
  • Részvétel a cégvezetésben, stratégiai döntések előkészítésében, döntések megvitatásában
  • Részvétel a cég üzleti terveinek kidolgozásában és végrehajtásában, beleértve a gazdaságossági, hatékonysági mutatók teljesítését
  • Pénzügyi terület felügyelete, a főkönyvelővel való együttműködés
  • A cég forgalmazási-rendszer működésének biztosítása, fejlesztése, a hatékonyság javítása: az egyes részterületek felelőseinek irányítása
  • Kontrolling feladatok elvégzése együttműködésben a konszern kijelölt területi vezetőjével (jelentések, értékelések készítése)
  • HR tevékenység, adminisztráció komplett ellátása (SAP kezelése, jelentések, munkaerő felvétel, kapcsolattartás a bérszámfejtővel, képzési terv előkészítése és lebonyolítása)
  • Az iroda működtetési feladatok irányítása, kapcsolattartás a bérbeadókkal, szállítókkal, fejlesztési javaslatok
  • A helyi működési szabályozás biztosítása, a konszern szabályok alkalmazásának betartásával (folyamatok, projektek lekövetése, ellenőrzése stb.)
  • A cég szerződéseihez és a jogszabályok, rendeletek betartásához szükséges jogi háttér biztosítása (igény szerint külső szakemberek igénybevételével)


Összefoglalva: Az értékesítés és a hozzá kapcsolódó területek, tevékenységek működéséhez szükséges minden feltétel biztosítása: pénzügyi, logisztikai és humán erőforrások, szervezettség, helyi és konszern szabályok, előírások betartatása és dokumentálása, jó munkahelyi légkör.



Elvárások

  • Gazdasági végzettség
  • Min. felhasználói szintű számítógépes ismeretek, ( Office,SAP, egyéb adatbankok)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban és írásban) – német nyelvtudás előnyt jelent
  • Hasonló munkakörökben, multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat
  • Jogi szemléletmód
  • Vezetői tapasztalat, készség


Az ideális jelöltet alábbi személyiségjegyek jellemzik:

  • Nyitottság, jó szervezőkészség
  • Jó átlátó képesség, folyamatszervezési készség
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtési készség
  • Kezdeményező készség, céltudatosság, kitartás
  • Jó munkabírás, stressz kezelési képesség
  • Delegálási képesség
  • Emberközpontú beállítottság, tolerancia
  • Csapatjátékos


Amit nyújtunk

  • Nemzetközi, stabil céges háttér
  • Családias, kollegiális közeg, ahol valóban fontos a másik
  • Versenyképes bércsomag, plusz juttatások, bónusz


Információ

Kiss Barbara +3618839860

Keresd tanácsadónkat

Kiss Barbara +3618839860

SwiconJobs