RENDSZERSZERVEZŐ

Bemutatkozás

Megbízónk egy holland tulajdonú biztosító legsikeresebben működő leányvállalata.

A hazánkban már 25 éve jelenlévő biztosító, a hazai élet – és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac egyik legnagyobb szereplője, mely igen rövid idő alatt itthon is cégcsoporttá nőtte ki magát. Több évtizedes tapasztalat, stabil nemzetközi háttér és a kiváló szakemberek alkotta csapatok jelentik a garanciát, ha Róluk van szó.

Számos nagy volumenű projektjük miatt döntöttek a bővülés mellett, így keresik leendő kollégáikat

Rendszerszervező (Jutalék rendszerek)

pozícióba.

Pozíció leírás

A leendő munkatárs feladatai a jutalék számítás, elszámolás területén: üzleti követelmények

  • felmérése, egyeztetése az üzleti specialistákkal az üzleti ötlettől a követelmény specifikációig,
  • üzleti-, ügyviteli-, rendszer-folyamatok tervezése az érintett területek bevonásával,
  • üzleti követelmények dokumentálása (adatigények, riportok definiálása),
  • rendszer architektúra tervezésének támogatása, együttműködve az Alkalmazás-, valamint IT architekttel/szakértőkkel,
  • fejlesztések támogatása az igénnyel kapcsolatos kérdések tisztázásával, a rendszer szintű specifikáció és tesztterv nyomon követésével, a prototípus/leszállított eredmények ellenőrzésével,
  • rendszereken átívelő teszttervek kidolgozása üzlettel és IT-val közösen,
  • több rendszert érintő igények/projektek szervezési, fejlesztési feladatainak összefogása, koordinálása,
  • projektek szakmai támogatása.


Elvárások

  • felsőfokú végzettség,
  • minimum 5-6 éves rendszervezési területen szerezett tapasztalat,
  • biztosítási, pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • folyamat-modellezési tapasztalat (BPML ismerete), fejlesztési módszertani ismeretek (UML,Enterprise Architect),
  • MS Office magas szintű ismerete,
  • angol nyelvtudás.

Az ideális jelölt

  • képes önállóan és felelősségteljesen dolgozni,
  • jó a dokumentációs készsége,
  • jó a kommunikációs- (fejlesztőkkel, üzleti szakértőkkel) és szervezőkészsége,
  • precizitás és terhelhetőség jellemzi.


Amit nyújtunk

  • valódi szakmai fejlődési és karrier lehetőség,
  • technológiai innovációra nyitott környezet,
  • kiszámítható, stabil vállalati háttér,
  • versenyképes jövedelem,
  • barátságos és inspiráló munkakörnyezet,
  • összetartó, szakmailag magas szinten képzett közösség


Információ

Barbara Kiss +36 20 292 4376

Keresd tanácsadónkat

Barbara Kiss +36 20 292 4376

SwiconJobs