Folyamat és rendszerszervező (Business Analyst)

2018.06.24. | Budapest

Bemutatkozás

Megbízónk egy holland tulajdonú biztosító legsikeresebben működő leányvállalata.

A hazánkban már 25 éve jelenlévő biztosító, a hazai élet – és vagyonbiztosítási, valamint a befektetési piac egyik legnagyobb szereplője, mely igen rövid idő alatt itthon is cégcsoporttá nőtte ki magát. Több évtizedes tapasztalat, stabil nemzetközi háttér és a kiváló szakemberek alkotta csapatok jelentik a garanciát, ha Róluk van szó.


Számos nagy volumenű projektjük és a bővülő ügyfélkör miatt keresik most leendő kollégájukat,

FOLYAMAT- és RENDSZERSZERVEZŐ (BUSINESS ANALYST)

pozícióba.

Pozíció leírás

• Üzleti, ügyviteli folyamatok és igények felmérése, tervezése az érintett területek bevonásával

• Együttműködés a rendszerfejlesztéssel a folyamatok IT támogatásának tervezésében

• Ügyviteli folyamatok működését hatékonyabbá tevő Informatikai üzleti igények megfogalmazása

• Az üzleti igények tervezésével párhuzamosan:

  • tesztesetek összeállítása
  • részletes folyamat dokumentáció,
  • ügyviteli eljárásrendek és utasítások készítése,

• Az ügyviteli folyamatok módosításainak kommunikációja

• A feladatkörébe tartozó folyamatok részletes ismerete.

• Folyamatok mérése, hatékonyságjavító javaslatok előterjesztése

• Hibabejelentések elemzése

• Meglévő folyamatok üzleti elemzése, szakmai egyeztetése, elvárások szerinti dokumentálása.

• Üzleti igények megvalósításának, bevezetésének támogatása, tesztelések elvégzése, teszt kivitelezés tervezése, szervezése

• A felhasználók oktatása, támogatása

• Az üzleti és back office egységek munkájának folyamatos támogatása

• Kapcsolattartás a társosztályokkal

• Több rendszert érintő igények/projektek szervezési, fejlesztési és tesztelési feladatainak összefogása, koordinálása

• Projektek szakmai támogatása.

Elvárások

• Felsőfokú végzettség (Közgazdász/Pénzügyi),

• Tárgyalóképes angol nyelvtudás,

• MS Office ismeretek,

• Folyamatszervezői, üzleti elemző területen szerzett folyamat-modellezési tapasztalat (BPMN) előnyt jelent.


Az ideális jelöltet:

• pontosság és precizitás jellemzi a munkavégzésben,

• képes átlátni komplex rendszereket, folyamatokat,

• eredményorientált, pozitív beállítottságú,

• jó a szervező és kommunikációs készsége,

• munkájával szemben mindig igényes,

• szeretne megismerkedni a biztosítási szakma speciális területével.

Amit nyújtunk

  • valódi szakmai fejlődési és karrier lehetőség,
  • technológiai innovációra nyitott környezet,
  • kiszámítható, stabil vállalati háttér,
  • versenyképes jövedelem,
  • barátságos és inspiráló munkakörnyezet,
  • összetartó, szakmailag magas szinten képzett közösség

Információ

Barbara Kiss +3618839860

Keresd tanácsadónkat

Barbara Kiss +3618839860

SwiconJobs