Customer Success Manager – Open Telekom Cloud – Német és angol nyelvtudással

2018.05.27. | Budapest

Bemutatkozás

Megbízónk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti, pécsi, szegedi és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését. Most magabiztos sales és IT tudással rendelkező jelöltek jelentkezését várjuk

Customer Success Manager

pozícióba.

Pozíció leírás

  • Open Telekom Cloud ügyfelek részére megoldásorientált stratégiai támogatás nyújtása, Management, Architecture és Business oldalról egyaránt
  • „Operational backbone” az ügyfélkapcsolati keretszerződésekben
  • Key-account management támogatása és fejlesztése
  • Sikeres hosszútávú együttműködések kiépítésében való részvétel
  • OTC Business oldali továbbfejlesztésében való részvétel
  • Egyéb piaci potenciálok azonosítása
  • Ügyfélkör megtartása
  • Havi és éves célok kitűzése és ellenőrzése
  • Az értékesítés és a termékmanagement összehangolása, a szoros együttműködés támogatása
  • Ügyféligények tolmácsolása technikai nyelvezetre
  • Kapcsolatok kiépítése és további új, a fejlesztés számára releváns technológiák keresése
  • Az új OTC Key-Features azonosítása
  • Az OTC ajánlatainak és lehetőségeinek összehasonlítása más piacon lévő felhő alapú termékekkel
  • Az OTC prezentálása az ügyfelek és a Top Management felé


Elvárások

  • Open Telekom Cloud ügyfelek részére megoldásorientált stratégiai támogatás nyújtása, Management, Architecture és Business oldalról egyaránt
  • „Operational backbone” az ügyfélkapcsolati keretszerződésekben
  • Key-account management támogatása és fejlesztése
  • Sikeres hosszútávú együttműködések kiépítésében való részvétel
  • OTC Business oldali továbbfejlesztésében való részvétel
  • Egyéb piaci potenciálok azonosítása
  • Ügyfélkör megtartása
  • Havi és éves célok kitűzése és ellenőrzése
  • Az értékesítés és a termékmanagement összehangolása, a szoros együttműködés támogatása
  • Ügyféligények tolmácsolása technikai nyelvezetre
  • Kapcsolatok kiépítése és további új, a fejlesztés számára releváns technológiák keresése
  • Az új OTC Key-Features azonosítása
  • Az OTC ajánlatainak és lehetőségeinek összehasonlítása más piacon lévő felhő alapú termékekkel
  • Az OTC prezentálása az ügyfelek és a Top Management felé

Amit nyújtunk

  • Versenyképes fizetés, egyéb széleskörű kompenzáció
  • Izgalmas projektek
  • Kiemelkedő szerep, folyamatos fejlődési lehetőség
  • Stabil vállalati háttér és kiépült infrastruktúra
  • Kellemes munkakörnyezet
  • Támogató csapat és vezetőség


Információ

Takács Nikolett, +3618839860

Keresd tanácsadónkat

Takács Nikolett, +3618839860

SwiconJobs